środa, 12 lutego 2014

Powrót po chorobie i zaległości.

Witajcie. Nie było mnie tu kilka dni ponieważ synek przyniósł z przedszkola jakiegoś paskudnego wirusa i powaliło wszystkich domowników łącznie ze mną, przez dwa dni leżeliśmy plackiem, po woli dochodzimy do siebie, wirus rzuca się na gardło i krtań do tego dochodzi gorączka i dreszcze, coś okropnego. Nie byłam w stanie nic robić. A zaległości wszędzie  na swoim  blogu i Waszych blogach też. Przez ten czas działo się trochę, nowe współprace i przesyłki, będę musiała podgonić z postami ;)
Na początek przesyłka od Ambasady norweskiej, z przed kilku dni, bardzo mnie ucieszyła, oto ona:


12 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zacznie się teraz. Śniegi stopniały, mróz odpuścił i przyjdą wirusy i inna cholera

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zdrówka wszystkim życzę :D Ja sama ostatnio też chorowałam, a w zasadzie, to nadal walczę ;/ Na szczęście jest już lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuję choroby i życzę powrotu do zdrowia, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i współczuje :(

    OdpowiedzUsuń