piątek, 14 lutego 2014

Kolejna przesyłka od CREDO PR :)

Otrzymałam kolejną przesyłkę od agencji CREDO PR


Tym razem testować będę:
  • Majonez Kętrzyński Chrzanowy
  • Babkę domową
  • Maść dla sportowców

W najbliższym czasie oczekuję na przesyłki kosmetyczne, z czego się bardzo cieszę, ale o tym napiszę jak do mnie dotrą:)

A tak przy okazji to miłych walentynek, i miłości przez cały rok:)
 My jakoś szczególnie nie obchodzimy walentynek, ale skoro już są w naszym kalendarzu to zawsze jest kolejny pretekst do miłych gestów:)

15 komentarzy:

  1. Gratuluję przesyłki, ciekawa jestem tej maści dla sportowców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmm Babkę to ja bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :D ja tak samo bym zjadła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, czasami robię takie babki instant :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna przesyłka oraz blog całkiem ciekawy! ;) Zapraszam do Mnie oraz obserwacji ;) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem działania tej maści :) Wydaje się interesująca! :)

    OdpowiedzUsuń