czwartek, 25 września 2014

Organiczne Serum do Włosów Marokański Olej Arganowy od Dr Organic- ulubieniec moich włosów :)




Organiczne Serum do Włosów Marokański Olej Arganowy KLIK

Żaden z produktów marki Dr Organic nie zawiera:
- parabenów
- laurylosiarczanu sodu
- sztucznych barwników
- szkodliwych środków chemicznych
- sztucznych aromatów
- sztucznch konserwantów.

Produkty Dr Organic są odpowiednie dla wegetarian i wegan. Dr Oranic jest przeciwko testowaniu kosmetyków na zwierzętach. Wszystkie kosmetyki są testowane na grupie wolontariuszy.





OD PRODUCENTA

Wyprodukowane z naszego najlepszego marokańskiego oleju arganowego, to niezwykłe, a jednocześnie delikatne serum jest błyskawicznie wchłaniane przez włosy, dzięki czemu stają się one idealnie gładkie i lśniące. Stworzone na bazie naturalnych składników organicznego olejku arganowego, stanowi niezwykle bogate źródło witamin, przeciwutleniaczy i niezbędnych kwasów tłuszczowych. Naturalne właściwości tego niezwykłego oleju, połączone z organicznymi olejkami eterycznymi, oraz wyciągami z owoców tworzą bardzo skuteczne, pachnące i świetnie wchłaniające się serum przeznaczone do regeneracji włosów.
Wskazówki: stosować w niewielkich ilościach. unikać stosowania bezpośrednio na cebulki włosów. Nakładaną ilość dostosować do długości i grubości włosów. Nie spłukiwać.
Stylizacja i wykończenie: po umyciu włosów szamponem i nałożeniu odżywki, nałożyć niewielką ilość na dłoń, wmasować i wysuszyć włosy ręcznikiem, ułożyć. By osiągnąć lepsze efekty, stosować szampon i odżywkę Dr Organic Moroccan Argan Oil.
Naturalna ochrona: aby kontrolować skręt loków i chronić włosy, nałożyć kilka kropel przed suszeniem tak często, jak jest to wymagane.


Skład:
Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Alcohol denat, Argania spinosa (Argan) oil, Citrus aurantium dulcis, Eugenia caryophyllus (Clove) leaf oil, Pelargonium graveolens (Geranium) oil, Citrus limon peel oil, Pogostemon cablin (Patchouli) oil, Cinnamomum zeylanicum (Cinnamon) leaf oil, Aniba rosaeodora (Rosewood) oil, Mentha arvensis herb oil, Citrus nobilis (Mandarin) peel oil, Vanilla planifolia (Vanilla) fruit extract, Mentha spicata herb oil, Plukenetia volubilis seed oil, Moringa oleifera seed oil, Aleurites moluccana seed oil, Limonene, Eugenol, Linalool, Citronellol, Geraniol, Citral, Benzyl benzoate.

MOJA OPINIA
Opakowanie elegancka szklana buteleczka z matowego szkła z orientalnym wzorami i aplikatorem - pompką. Aplikacja jest wygodna i precyzyjna, dzięki pompce, którą dokładnie dozujemy produkt.




 Serum stosuję prawie przy każdym myciu. Nakładam na mokre włosy, dosłownie dwie pompki (są to dwie krople),  rozmasowuję je na dłoniach i wgniatam. 




Konsystencja przeźroczystego oleju, zapach jest przepiękny, przeobłędny, taki orientalny ( arabsko-indyjski), włosy pachną cudownie, nawet do następnego mycia. Działanie jest widoczne już po kilku aplikacjach: włosy są  nawilżone, gładkie  i delikatne w dotyku. Włosy mniej puszą się i sterczą  przestają być suche i łamliwe,  serum  odżywia i nadaje blask, nie przetłuszcza i nie obciaża .  Serum stosuję również na końcówki włosów,  wcieram odrobinę  na noc. Dzięki temu zabiegowi moje końcówki zostały intensywnie odżywione, wzmocnione.  Serum to sprawdza się zarówno w pielęgnacji włosów suchych jak i zniszczonych. Jedyne do czego mogę się przyczepić to Alcohol denat w składzie ale moim włosom on tak nie przeszkadza.
 Serum jest niezwykle wydajne, używam go od ponad 3 miesięcy i jest jeszcze połowa w buteleczce. Choć kosztuje 79,95 zł (100 ml) do kupienia w sklepie Dr Organic,   to warto bo jest to bardzo dobra inwestycja dla naszych włosów. Moje włosy bardzo się polubiy z tym serum :)



32 komentarze:

  1. Szkoda że znajduje się tam alkohol :-(
    Moje włosy go nie lubią , ale szczerze chętnie bym go wypróbowała , po przeczytaniu twojej recenzji myślę że wato było by go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty od dr.organic,pewnie serum spisałby się u mnie również dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubie ich produkty, przynajmniej te które testowałam do tej pory :)

      Usuń
  3. Ja mam teraz jakieś serum z YR, jednak strasznie słabe.. Tego jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam tego serum i nic z tej firmy :) To serum wygląda na ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość, że fajne to jeszcze nie testowane na zwierzątkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna mam ochotę na kosmetyki tej firmy, odstrasza mnie jedynie dość wysoka cena :(

    OdpowiedzUsuń
  7. oj przydałoby się moim włosom coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego, ale to żadnego serum do włosów jeszcze nie miałam, a to tak strasznie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno żadnego serum na włosy nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt,może być fajny,martwi mnie alkohol,ale generalnie kosmetyki tej marki mi się sprawdzają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Dobrze wiedzieć, że to wegańskie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet opakowanie świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiety są jak sroczki - uwielbiamy kolorowe, błyszczące i ciekawe opakowania a producenci doskonale o tym wiedzą :)

      Usuń
  13. Muszę zainwestować w coś dobrego do włosów :)

    OdpowiedzUsuń