niedziela, 28 września 2014

Zakupy, tym razem kosmetyczne :)



Witajcie
Dzisiaj post zakupowy kosmetyczny, oto kilka nabytków, niektóre to dla mnie nowości :)

  

Peelingi i żele pod prysznic Joanna Naturia.


Nowość - głośna ostatnio seria kosmetyków Ziaji z liściem manuka.



Szmapon Ultra Doux avokado i masło karite  ( był w mega promocji w Carrefourze) odżywka z tej serii należy już do moich ulubieńców ( wkrótce bedzie jej recenzja) i maseczki Ziaji z liściem zielonej oliwki.

Część z tych zakupów znajdzie się w moim rocznicowym rozdaniu. 

26 komentarzy:

  1. Pastę z Ziaji kocham, kocham, kocham! Zabieram się niedługo za jej recenzję, używam już drugą tubkę :)
    Z Garniera lubię duet Ultra Doux morela i olejek migdałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja i u mnie zagościła w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie o tej nowej serii z Ziaji ostatnio głośnio, bardzo mnie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam o tej nowej serii Ziaji i mam mieszane uczucia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez sie skusiłam na peelingi i żele Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super zakupy, piękne zapachy muszą mieć te peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze i Ty to wszystko wykorzystasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O produktach Ziajaliście manuka czytałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty Joanny od dawna mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  10. też testuję tą nową serię z Ziaji :) A ta odżywka Ultra Doux to mój hit.

    OdpowiedzUsuń
  11. Peelingi myjące Joanny bardzo lubię, ten krem z kwasem migdałowym Ziaji również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię te peelingi z Joanny, pięknie pachną :) Mama obiecała mi kosmetyki z Ziajowej serii na urodziny, juppi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zamierzam sobie kupić tą serię z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości :) peelingi z Joanny świetnie pachną,a Ziajkę z liściem manuka jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Peelingi z Joanny mają śliczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w tym niebieskim żelu jestem zakochana! szukam dużej butelki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ziają i ja się chyba zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię peelingujące żele Naturia i jestem ciekawa manukowej serii Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę moje ulubione peelingi z joanny;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię wszystkie firmy, których kosmetyki kupiłaś, ale Joanna ma najpiękniejsze zapachy! Kocham wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Peelingujące żele wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń