wtorek, 15 lipca 2014

Współpracowe przesyłki :)

Dzisiaj będzie przesyłkowo, przedstawiam Wam moje nowości:

Pierwsza z nich to coś co chciałąm wypróbować od dawna i ogromnie cieszę się że w końcu je mam u siebie  to Trawy i Zioła Agafii - Naturalne, syberyjskie CZARNE mydło do pielęgnacji  od Daily Beauty





Druga przesyłka to Kollos czekoladowa maska do włosów suchych z współpracy Hurtownią Fryzjerską URADKA



Trzecia przesyłka to próbki olejków eterycznych cytrynowego i lawendowego ( ostatnio bardzo polubiłam olejki eteryczne) od  firmy PACHNĄCY KRAM : http://laboratoriazapachu.pl/






21 komentarzy:

  1. Wszystkie 3 przesyłki super, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dziś nad tym mydlem myślałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj olejki i do mnie dotarły , gratuluję pozostałych przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czarne mydło i maska bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne mydlo bardzo lubię :) Fajne przesyłki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, miłego testowania
    Mam czarne mydlo w innej wersji i fajnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  7. Hurownię u Radka znam i szczerze polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje nowych współprac i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Fajne współprace ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a u mnie dzisiaj recenzja peelingu od Daily Beauty, widziałam że niedawno wprowadzili rosyjskie kosmetyki do sklepu i jestem niesamowicie ich ciekawa :) maskę Kallos też mam, ale wybrałam do włosów przetłuszczających się :) super przesyłki , bardzo zazdroszczę czarnego mydła, nigdy go nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje! super współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę czarnego mydła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super;) gratuluję;) i życzę miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, fajne przesyłki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak się sprawdzi to czarne mydło, bo ono ma chyba dość nietypowy skład

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym się zapewne pokochała z czekoladową maską do włosów - bo czekoladowa!

    OdpowiedzUsuń