piątek, 21 lutego 2014

Przesyłka od EVELINE COSMETICS :)

Tak się cieszę bo udało mi się dostać do testów kosmetyków EVELINE COSMETICS :)
I oto dotarła do mnie paczuszka a w niej:

  • Kremowe mleczko Spa professional z kwasem hialuronowym
  • Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową Slim extreme 4D
  • SOS multifunkcyjna maseczka-peeling do twarzy, szyi i dekoltu 5 w 1
  • 3w1 Multi Action 60- sekundowy wysuszacz+utwardzacz+ nabłyszczacz do paznokci
  • Błyszczyk do ust Lovers ultra shine
  • 3 lakiery do paznokci





14 komentarzy:

  1. gratuluję! Też kiedyś dostałam paczkę od nich. Podobało mi się że załączyli liścik. Miły gest...

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję:) mnie się chyba nigdy nie uda :( a tak bardzo lubię ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, u mnie chyba na pierwszy ogień pójdzie ten brązowy lakier do paznokci, bo bardzo jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kosmetyków, jestem ciekawa jak się sprawdzą ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowanie :) Ciekawa kiedy znowu się złapie na kolejne testowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję !
    Po za tym świetny blog ;D
    Obserwuję i liczę na rewanż :
    http://tutto-frutti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mega paczka, sama bym taką z chęcią przygarnęła :D
    Wspaniały blog! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń