piątek, 24 stycznia 2014

Przesyłka w ramach wspólpracy z Gospodarstwem Sadowniczym - producentem soku Smaczek z Doliny Radomki :)

Wczoraj kurier dostarczył przesyłkę  w ramach współpracy z Gospodarstwem Sadowniczym - producentem soku Smaczek z Doliny Radomki, a w  przesyłce przepyszne tłoczone soki jabłkowe:) 
Pierwsze testowanie już za nami, moje szkraby dorwały się do małych buteleczek z sokiem, wypiły wszystko domagając się jeszcze;)
Dziękujemy Pani Monice, za możliwość skosztowania tych pysznych soków :)
Muszę jeszcze dodać że przesyłka była bardzo solidnie zabezpieczona.

Strona producenta: >KLIK<

 Recenzja wkrótce.

20 komentarzy:

  1. Nigdy nie piłam tych soków , czekam zatem na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję;)
    Ja pisałem ale żadnej odpowiedzi nie dostałem....

    OdpowiedzUsuń
  3. musiało być pyszne:)
    dziękuję za udział w mojej zabawie i życzę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę smacznego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. sok jest rewelacyjny nigdy lepszego nie piłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłam kiedyś podobny, te soki są przepyszne i co najważniejsze naturalne :)

      Usuń