piątek, 3 stycznia 2014

O odżywce do włosów którą uwielbiamy :)





 Lorys Kids odżywka do włosów dla dzieci o zapachu Orange Shake:)
Kupiłam ją przez przypadek, w dużym pobliskim markecie  typu Dom i Ogród, myśląc że jest to płyn do kąpieli dla dzieci  ( bardzo się wtedy spieszyłam i nie przeczytałam dokładnie etykiety ) a okazało się że jest to odżywka do włosów, ale od razu ją polubiliśmy :)
 Odżywka jest brazylijskiej firmy Sther, która ma bogaty asortyment dla dzieci ale u nas jeszcze mało dostępny . Na opakowaniu jest tyko tyle po polsku:


Działanie odżywki jak najbardziej się zgadza, włosy moich szkabów po jej zastosowaniu są miękkie, puszyste i pachnące, a zapach jest bardzo ładny, coś jak by świeżość pomarańczy i utrzymuje się bardzo długo na włosach - nawet do tygodnia ( córeczka kiedyś chorowała i nie myłam jej włosów przez prawie 7 dni ). Znajomi, rodzina pytają się czym tak pachną włosy moich dzieci, a ja polecam im tą odżywkę.
Wygodna jest też w użyciu i wydajna, butelka 500 ml kosztowała ok 15 zł, otwarcie typu klik otwiera się bez problemu i łatwo nakłada się na głowę małym wierciochom, konsystencja idealna, nie za rzadka i nie za gęsta.





  Po nałożeniu odżywki masuje  głowę , czuć wtedy taką delikatność pod palcami i piękny zapach, moje szkraby to bardzo lubią, następnie spłukuję.
Przyznam że sama jej używam od czasu do czasu, aby dać włosom odsapnąć, po różnych cięższych szamponach, odżywkach i maskach ;)
Wypatruję teraz innych produktów tej firmy, w internecie znalazłam szampon o tym samym zapachu, który zamierzam zakupić  >KLIK<
Jeśli spotkacie się gdzieś z taką odżywką to naprawdę polecam, ma świetne działanie, a zapach już nas chyba uzależnił ;)

A może już ktoś używał produktów tej firmy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz