piątek, 10 stycznia 2014

O-Ring - Recenzja.


 Informacja od producenta:
Spinacz Oring - produkowany jest dla klientów ceniących sobie ład i porządek ze skarpetkami. W prosty sposób łączy parę skarpet co uniemożliwia zgubienie jednej z nich. Spinacz jest wielofunkcyjny. Łączymy nim brudne skarpety, tak połączone pierzemy w pralce, suszymy i przechowujemy w szufladzie. Spinacz nie spada podczas prania i nie farbuje. Jest wykonany z 5% termokurczliwego bardzo trwałego materiału, z dodatkiem specjalnego składu kauczuku. Sock Clip O-Ring nie hałasuje i nie niszczy pralki podczas prania a także nie niszczy skarpet i innych rzeczy podczas prania. Można prać w pralkach , pralko suszarkach suszyć w suszarkach . Sock Clip O-Ring wytrzymuje wysokie temperatury do 95°C 200°F . Sock Clip O-Ring nie jest przeznaczony dla dzieci do lat 5. Jedno opakowanie zawiera 20 szt. 



Dla mnie spinacze, to bardzo fajny gadżet, byłam bardzo ciekawa ich funkcjonalności, czytałam wcześniej różne opinie.




 Spinaczy używałam w praniu, suszeniu, a także przechowywaniu skarpet, dzięki czemu miałam zawsze pewność, że nie zgubią się. W koszu na brudną bieliznę są one już sparowane. Skarpety piorę razem ze spinaczem, który nie farbuje i nie spada ze skarpet. Suszę  je sparowane i takie też wkładam do szuflady. Zdejmuje się go dopiero przy zakładaniu skarpet na nogi. W domu jest nas czworo, szczególnie gubiły mi się te najmniejsze skarpetki, oraz oczywiście męskie :)
 Teraz problem mam już rozwiązany :)
Testowałam spinacze dość długo, ponieważ byłam również ciekawa ich wytrzymałości, czy nie zniszczą się po wielokrotnym praniu i okazało się że są bardzo wytrzymałe :)
Jak dla mnie same plusy :) 
 Sock Clip O-Ring pakowane są po 20 szt .  Obecnie jest promocja 2 paczki cenie jednej :)
 szczegóły : >KLIK<


Jak dla mnie same plusy :)  Więc mogę szczerze polecić :)

Czy już Ktoś je używał i się sprawdziły ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz