sobota, 23 listopada 2013

Nomininacje do Liebster Blog Award :)




Jest mi miło ponieważ zostałam nominowana do Liebster Blog Award od trzech blogów http://mamaowszystkim.blogspot.com/  http://szalonadarmowka.blogspot.com/  oraz  http://probkowo.blogspot.com/ bardzo Wam za to dziękuję :)

Trochę o nominacji:

" Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. " 

Odpowiedzi na pytania:


1. Gdybyś mogła wybrać dowolne miejsce na świecie, w którym chciałabyś mieszkać, gdzie by to było?

Tu gdzie mieszkam mam rodzinę i przyjaciół a to dla mnie najważniejsze :)


2. Niby nie powinno się zdradzać, ale... :) jakie jest Twoje największe marzenie?
Moje marzenia się spełniają, mam wspaniałą rodzinę, przyjaciół, mamy takie wspólne nasze marzenie związane z naszym własnym wymarzonym domem :)


3. Twoja największa wada?
Jestem uparta :)


4. Lubisz gotować? Jaka jest Twoja popisowa potrawa?
Lubię, jest kilka :)


5. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Ostatnio trochę brak na to czasu :(  "Tam gdzie spadają Anioły" Terakowskiej


6. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga? 
Blog to cała blogosfera, lubię czytać inne blogi i pisać dla tych którzy chętnie mnie czytają :), mam 2 blogi :)


7. Jeśli lakier do paznokci to...? masz jakiś ulubiony?
Pastelowy róż  >>KLIK<<


8. Ulubiona pora roku? 
Lubię każdą porę roku, każda ma w sobie coś pięknego :)


9. Co poprawia Ci humor?
Inni ludzie i tak najbliżsi, rodzina, przyjaciele, jak i zupełnie obcy, poprawia mi humor wzajemna życzliwość, a poza tym to dobra książka, film, muzyka, sport :)


10. Twój sposób na relaks? 
Tak ogólnie to zależy od nastroju pory, roku, jest to sport, dobra książka, film, muzyka, prowadzenie bloga :)


11. Znajdujesz na ulicy 100zł, na co je wydasz?
Z całą pewnością poleciałabym do empiku lub innej księgarni, mam zaległośći książkowe ;)

Pytania od
http://probkowo.blogspot.com/


1. Masz zwierzątko? Jak się nazywa ?
Tak, Rybki, rodzinę królików i kota rudzielca który się nazywa DZIDZIEK a nazwał go nasz synek jak miał 2 latka i tak już musiało zostać ;)

2. Pracowałaś już za granicą ? Co sądzisz o takiej pracy ?
Nie pracowałam i nie mam na ten temat opinii.

3. Twoja najlepsza i najgorsza cecha ?
Najlepsza i najgorsza w jednym jestem bardzo uparta ;)

4. Chciałabyś zmienić płeć tak na 1 dzień? 
Nie

5. Kim chciałaś zostać ? - marzenie z dzieciństwa.
 Zostać Przyrodnikiem z krwi i kości i wykształcenia  i zawodu i prawie by się udało bo studiowałam biologię ale los mnie skierował na politologię i to trochę zmieniło plany życiowe :) Przyrodnikiem jestem nadal ale nie z zawodu tylko zamiłowania :)

6. Twoja najgorsza gafa?
Trudno powiedzieć zawsze bardzo śmieję się z gaf a potem je zapominam :)

7. Masz jakiś ulubiony dowcip?
  Lubię dowcipy, bo lubię się śmiać i mam wiele :)

8. Wierzysz w duchy ?
 Nie

9. Jak pielęgnujesz włosy?
Jakoś szczególnie ich nie pielęgnuję, dobry szampon, odżywka, jedwab, czasem maska :)

10. Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki ? 
 U mnie z kosmetykami nie ma szaleństw, używam tego co sprawdzone, czasem sobie zamówię lub kupię coś do wypróbowania jeśli ktoś mi poleci.

11. Ulubione danie.
Mam dużo bo lubię jeść i różne smaki :)

Pytania od
http://szalonadarmowka.blogspot.com/



1. Ulubiony kosmetyk?
 Jest kilka.

2. Masz rodzeństwo?
Nie, jestem jedynaczką, ale w dzieciństwie szalałam z kuzynami i przyjaciółmi i jakoś nie odczułam tego że jestem jedynaczką :)  chciałbym aby takie szczęśliwe i beztroskie dzieciństwo miały moje szkraby :)

3. Co robisz w wolnym czasie?
Robię to co mnie relaksuje, czyli sport, dobra książka, film, muzyka, spacery i prowadzenie bloga :) 

4. Ulubione imię dla dziewczynki i chłopca?
Agata i Tomek - tak mają na imię moje szkraby :) 

5. Pies czy kot?
Jak na razie mamy tylko kota ale i psy uwielbiam :)  kiedyś zawsze mieliśmy psa
 i był to zawsze wierny przyjaciel :)

6. Palisz?
Nie 

7. Jakie masz zdanie na temat homoseksualnych osobach?
Po prostu są ludźmi takimi jak my, tolerancja to dla mnie ważne słowo. 

8. Masz przyjaciela/przyjaciół?
Tak, wielu, nie zawsze ze wszystkimi mam stały kontakt ale wiem że są i oni wiedzą że jestem :) 

9. Jak oceniasz relacje z rodziną?
Rodzina to największy skarb, mam dobry kontakt ze wszystkimi :) 

10. Często robisz zakupy?
Tak 

11. Największe marzenie z dzieciństwa?
Powtarzam odpowiedź ;) Zostać Przyrodnikiem z krwi i kości i wykształcenia  i zawodu i prawie by się udało bo studiowałam biologię ale los mnie skierował na politologię i to trochę zmieniło plany życiowe :) Przyrodnikiem jestem nadal ale nie z zawodu tylko zamiłowania :)

 Nominuję:


Moje pytania:

1. Ulubiona Książka?
2. Ulubiony Film?
3. Ulubiony wykonawca muzyczny lub rodzaj muzyki?
4. Czy masz jakąś pasję? Lub szczególne zainteresowanie, hobby ?
5. Miejsce w Polsce które polecasz, jest godne odwiedzenia?
6. Kogo podziwiasz i za co?
7. Masz zwierzęta? Jeśli tak to jakie?
8. Twój sposób na chandrę?
9. Ulubiony smakołyk?
10. Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?
11. Czym jest dla Ciebie prowadzenie bloga?

Jeśli ktoś ma ochotę odpowiedzieć na te pytania to  zapraszam wszystkich :) Posty z Tagami są bardzo ciekawe :)

 Ufff długi ten post, trochę mi zajęło pisanie go, bo musiałam odp na 30 pytań :), ale udało się i dziękuję tym którzy dotrwali do końca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz