wtorek, 18 marca 2014

Szanuję nie kopiuję !


   Pewnie większość z Was czytała mojego poprzednie posta. To co się wczoraj wydarzyło bardzo mnie zbulwersowało, i nie chodzi tu o kopiowanie moich postów dotyczących testowania, opinii oraz przesyłek, ale z życia prywatnego, zdjęcia moich dzieci, ktoś miał tupet, brak wychowania i szacunku!
 I ten ktoś skoro skopiował tyle moich postów na przestrzeni kilku miesięcy to na pewno zagląda na mojego bloga i to czyta !
Kiedyś myślałam o zablokowaniu kopiowaniu treści bloga, ale z tego zrezygnowałam, zrozumiem jeszcze że ktoś skopiuje logo firmy, opis producenta danego produktu, czy jego skład, ale cały post i prywatne zdjęcia !?
Jeśli ktoś  nie potrafi prowadzić bloga, pisać postów, to niech z tego zrezygnuje!
Po wczorajszym nagłośnieniu sprawy moje posty zniknęły z tej strony na chwilę obecną został tylko jeden.

Wczoraj bez zastanowienia zablokowałam kopiowanie treści z mojego bloga, jak spróbujecie skopiować zdjęcie to usłyszycie warczenie psa,  byłam złą za te prywatne posty, dzisiaj już trochę ochłonęłam, skopiowane posty zostały usunięte,  dźwięk zmienię na łagodniejszy.

Dziękuję Wam za wsparcie i o nagłośnienie tego, niech to będzie przestrogą dla innych którzy nie mają szacunku dla czyjejś pracy!

12 komentarzy:

  1. Ja na razie na zdjęciach zacznę umieszczać adres mojego bloga ale też myślę poważnie nad tym by zablokować (jak się nauczę) resztę...
    Przyznaję czasem zdarzało mi się skopiować logo jakiejś firmy (bo np nie znalazłam w internecie) ale żeby kopiować cudze zdjęcia osobiste? dobrze, że są już usunięte w większości....

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... może też powinnam pomyśleć o blokadzie?? Gdzie takie cudo się ustawia??

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra, jestem w szoku, jak można kopiować osobiste zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za tupet, :/ Uważam że ta typiara powinna zniknąć z blogosfery. :/ Też muszę pomyśleć o blokadzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odezwij się do Natalii z darmoszek, bo ona (chyba) miała kiedyś podobny problem, że niby wyraziła zgodę na kopiowanie treści - nie wiem o co dokładnie chodziło, a nie chcę wprowadzać Cię w błąd, więc napisz do Natalii i zapytaj o co wtedy chodziło :) ale też ktoś skopiował jej fotki, razem z chłopakiem, prywatne itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, tu Natalia o tym pisze:
      http://darmoszki.blogspot.com/2013/07/kradziez-wpisow.html

      Usuń
    2. Dzięki z za info, widzę że ta strona nadal kopiuje fragmenty cudzych postów :\

      Usuń
  6. Nie no, zdecydowanie nie powinno być takiego czegoś. Ludzie mają tupet i za grosz godności .. Przecież to zwykła kradzież .. Takie osoby powinny mieć problemy i nie powinno im to ujść na sucho

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze zrobiłaś, jednak posty mogą dalej się pojawiać poprzez przepisanie i zrobienie ''prtsc'' , ale mam nadzieję, że ta osoba juz zrezygnuje i da sobie spokój,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie mają tupet ! powiem ci że blokowanie treści bloga czy zdjęć to nic nie da bo jeśli ktoś jest cwany to będzie potrafił i tak ciągnąć z bloga...wiem coś po sobie bo wiele razy kopiowano z mojego bloga zdjęcia mimo miałam blokadę..na zdjęcia polecam znak wodny lub po prostu podpisz zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń

  9. Ten blog byl mi znany teraz wiem skad. Kiedys Natalii kradl posty

    OdpowiedzUsuń
  10. też pomyśle nad blokadą ....

    OdpowiedzUsuń