niedziela, 29 września 2013

Przesyłka od Yves Rocher :)

Obiecałam że przedstawię tą przesyłkę w poście;) Kosmetyków Yves Rocher używam już od dłuższego czasu i jestem z nich zadowolona.
Zamawiam je zawsze pocztą, bo czekam aż przyślą mi jakąś ciekawą ofertę z gratisami, tym razem otrzymałam aż trzy gratisy: dużą torbę, tusz do rzęs i krem pod oczy:)
Moje zamówienie to tym razem głównie miniaturowe kosmetyki, lubię takie bo wszędzie się zmieszczą, czy do torebki na codzień, czy na wyjazd. Koszt tej przesyłki to 82 zł już przesyłką bo była gratis :) Oto zdjęcia paczuszki:


A to moje gratisy :)


Jeśli chcecie żeby przedstawić wam te kosmetyki to napiszcie w komentarzu :)
PS. Dostałam właśnie kolejną ofertę  o Yves Rocher, tym razem w gratisie dodają śliczny koc, mimo że mam już te kosmetyki co chciałam, chyba się skuszę i coś zamówię ;)


1 komentarz:

  1. Nigdy nie zamawiałam ich kosmetyków, ale podoba mi się podejście firmy do klientów i dużo prezentów. Czekam na darmową dostawę :)

    OdpowiedzUsuń