piątek, 16 stycznia 2015

COQUI Chodaki little frog



COQUI Chodaki little frog  klik








O marce:

Firma Coqui jest drugim największym producentem obuwia gumowego na świecie.Nazwa marki oraz logotyp nawiązują do żab żyjących w Ameryce Środkowej i Południowej. Coqui zostały wyprodukowane z myślą o maksymalnym komforcie i zdrowiu Twoich stóp. Chodaki i żabki Coqui są wykonane z materiału CoquiairTM, który wykorzystuje cechy zamkniętych komórek żywicy. Dzięki temu rewolucyjnemu materiałowi buty są lekkie jak żabki Coqui, a ponadto bardzo łatwe w utrzymaniu (wystarczy po prostu umyć je wodą).

O chodakach:

  • Klasyczny design i wesołe, żywe kolory


  • Wykonane z antymikrobotycznego materiału zmniejszającego ryzyko przenoszenia bakterii


  • Mocna podeszwa zapobiega poślizgowi oraz nie pozostawia kolorowych śladów na powierzchniach



Chodaki Little Frog pokocha każde dziecko. Te lekkie i wygodne buty idealnie sprawdzą się zarówno podczas wyjścia do szkoły, na podwórko,na miasto czy w czasie wyjazdu na wakacje.Antypoślizgowa podeszwa ochroni Twoje dziecko przed nagłym upadkiem, a  otwory zapewniają doskonałą przepuszczalność powietrza i komfort noszenia na cały dzień.






Moja opinia:

Chodaczki moje szkraby przetestowały  w domu, gdy było cieplej na placu zabaw oraz nad wodą. Wszędzie sprawdziły się doskonale.
Teraz noszą je jako domowe kapcie i są z nich bardzo zadowolone.
W ciepłe dni noga się nie pociła, pasek trzyma doskonale, chodaki nie spadają z nóżek. Materiał z którego zrobone są chodaki jest bardzo wytrzymały, ślady użytkowania są niewielkie po kilkumiesięcznym używaniu. Podeszwa antypoślizgowa doskonale spełnia swoją funkcję, dzieci mogą w nich biegać i szaleć do woli. Są bardzo leciutkie. Mają ładny desing - czy te żabki nie są słodkie? Mają też dołączone znaczki które można mocować dowolnym miejscu na buciku. Bardzo łatwo się czyszczą. Chodaki COQUI  little frog mają same plusy, przetestowane przez moich dwóch małych domowych ekpertów sprawdziły sie w 100% procentach i są użytkowane nadal. Przyznam że są to najlepsze chodaki jakie mieliśmy do tej pory :)






10 komentarzy:

  1. Mam ich chodaki i są faktycznie mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam od Chińczyk a za 10 i już je mam 4 rok

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam takich chodaczków, ale te dla dzieci wyglądają słodko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam chodaki z wyściółką i sprawują się świetnie :) są b. dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :D Moja babcia ma takie podobne dla gości, zawsze mi daje jak przychodzę xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja cała rodzinka chodzi w tych chodaczkach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. A my mamy fioletowe w ładny wzorek i córeczka ich bardzo lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne chodaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się one tak strasznie, ale to strasznie nie podobają! Takie małe, kolorowe koszmarki. Rzeczywiście, rodzaj antypoślizgowego materiału i przewiewność bucików jest bardzo ważna dla dzieci, ale ten wygląd... Nawet barwne buciki dla dzieci z ozdobami mnie odrzucają.

    OdpowiedzUsuń