środa, 4 grudnia 2013

Pretty Women Dresses - współpraca :)

 
Kolejną współpracę nawiązałam z Pretty Women dress. 

Firma istnieje na rynku od 2000 roku, oferuje wysokiej jakości suknie i sukienki na wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe. 
W ramach współpracy otrzymałam sukienkę, którą sama sobie wybrałam :)



 Wybrałam sobie sukienkę SAMANTHA, którą można kupić tutaj  >>KLIK<<


 Sukienka jest urocza, uniwersalna, odpowiednia na różne okazje.
Oprócz sukienki otrzymałam również papierowe katalogi, przejrzałam je i spodobało mi się jeszcze kilka sukienek :)

 Sklep w swoim asortymencie ma ok 100 sukienek, różne wykroje, wzory, materiały.


 Odpowiednie na wiele okazji, sylwester, studniówka, imprezy okolicznościowe itp.
 Naprawdę polecam i zachęcam do przejrzenia oferty:




 Dziękuję firmie Pretty Women dress za współpracę i zaufanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz