piątek, 25 października 2013

Teraz post o pierwszej herbatce - smak jabłkowy :)




  No więc jak już wszyscy wróciliśmy do domu zabraliśmy się za degustację pierwszej herbatki  TEA FOR KIDS:)
Padło na  smak jabłkowy jabłkowy.
Herbatkę zaparzyłam w naszym starym wysłużonym ale jeszcze funkcjonalnym kubeczku do zaparzania herbatek i ziół :)
Po zalaniu herbatki wrzątkiem uniósł się piękny zapach z jabłkową nutą, nakryłam kubek pokrywką i odczekaliśmy  ok 10 minut.


Następnie przelałam szkrabom herbatkę do ich kubeczków.

Tutaj napar w szklance, żeby zobaczyć jak wygląda herbatka po zaparzeniu.

A teraz do sedna. Herbatka jest pyszna, smakowała wszystkim :)
Ma smak troszkę podobny do kompotu z jabłek i  co mi się podoba w tych herbatkach to to że cały napar można po wypiciu herbatki zjeść ze smakiem :)
Polecamy ją wszyscy :) Pychota :) Dawno nie piłam tak smacznej owocowej herbatki:)
Moje szkraby lubią owocowe herbatki ale ta zasmakowała im szczególnie, zniknęła w mgnieniu oka :)
Miałam zbiorczo opisać wszystkie herbatki, ale ponieważ pierwsza tak bardzo nam zasmakowała, opiszę każdą z osobna.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz