poniedziałek, 5 maja 2014

Promocje w drogeriach:)


Dzięki najnowszej promocji w ROSSMANN, wszystkie szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do paznokci kupisz z rabatem 49%! Rabat przyznawany jest automatycznie, a przy produktach znajdują się ceny sprzed obniżki jak i po obniżce. Dzięki promocji, kosmetyki marek takich jak Max Factor, Manhattan, Mayballine, Astor, L'oreal, Rimmel, Miss Sporty, Bourjois, Eveline, Lovely, Revlon i inne kupisz z rabatem do 49%! Obniżone ceny kosmetyków obowiązują od 5 maja do 11 maja 2014.



Pojawiła się też nowa promocja w HEBE, dzięki której kosmetyki do makijażu MAYBELLINE, RIMMEL, ASTOR, REVLON, LOREAL i inne można kupić 40% taniej!
Dzięki najnowszej promocji w HEBE, wybrane kosmetyki do makijażu kupisz z rabatem 40%! W ramach promocji, każdego dnia, kosmetyki innej marki kupisz w obniżonej cenie:

- 5 maja 2014 w HEBE kosmetyki do makijażu MAYBELLINE New York kupisz 40% taniej,
- 6 maja 2014 w HEBE kosmetyki do makijażu RIMMEL i ASTOR kupisz 40% taniej,
- 7 maja 2014 w HEBE kosmetyki do makijażu BOURJOIS PARIS kupisz 40% taniej,
- 8 maja 2014 w HEBE kosmetyki do makijażu GOSH COSMETICS i BELL kupisz 40% taniej,
- 9 maja 2014 w HEBE kosmetyki do makijażu REVLON i MISSLYN kupisz 40% taniej,
- 10 i 11 maja 2014 w HEBE kosmetyki do makijażu LOREAL PARIS kupisz 40% taniej

7 komentarzy:

  1. na ten tydzień w Rossmann czekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że Rossmanna nie mam pod nosem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam daleko do Rossmanna :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam daleko do Rosssmanna.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja w Rossmanie będę w sobotę, kiedy już pewnie nic mi nie zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sie obkupilam w lakiery
    Zapraszam do mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń